Tuesday, April 03, 2007

selamat berjumpa tuhan kau, sharon!

Seawal terjaga pagi tadi – jarang-jarang untuk pagi Ahad – aku tersepuk depan tv. Biasalah, Ahad – mengeram. Tapi pagi ini aku terasa lain macam. Terasa nak sembelih orang!

Tapi bukan orang sembarangan. Orang-orang Yahudi Zionis! Discovery Channel ada menayangkan dokumentari Years Of Blood, berkaitan perkembangan Asia Barat – Ariel Sharon, Yahudi, rakyat Palestine, Yasser Arafat, almarhum Ahmad Yassin dan semua-semualah.

Perasaan benci membuak-buak dalam diri aku, dada berombak marah. Yahudi Zionis ini memang bangsat. Sebangsat-bangsat bangsa yang ada di muka bumi ini, Yahudi Zionis lagi bangsat. Kalau kau rasa yang bangsat, kelompok Zionis ini lagi bangsat – itu tak perlu dirisaukan dan dipertikaikan.

Kerjanya, komplot jahat Zionis ini hanyalah menindas rakyat Palestine. Dalam dokumentari ini ada ditunjukkan video-video dialog Ariel Sharon dan keterbukaannya untuk menakluki tahah Palestine.

Pada pendapat aku, Yahudi Zionis ini pandai memanipulasi soal agama mereka dan dengan cara ini meraih sokongan ramai khalayak awam.

Bila mereka membunuh, dikatanya itu untuk membela nasib rakyat sendiri – hak untuk mempertahankan diri. Tapi bila ada pejuang Yahudi yang meletupkan diri, itu dijadikan modal untuk menyerang daerah-daerah Palestine dan mendudukinya.

Kereta kebal, peluru dan roket lawan batu dan senapang patah – apa punya bangsat orang macam ni? Bacul!

Dua babak yang paling aku suka. Satu – penahanan kapal kargo Karine A yang didakwa dibeli oleh seorang rakyat Palestine yang kini menetap di Iraq. Mossad berjaya menahan kapal berkenaan dan selepas diselongkar, banyak senjata api ditemui. Maka siangnya pun turunlah si babi gemuk bernama Ariel Sharon dengan pemberita antara bangsa ke pelabuhan yang aku terlupa namanya. Semua buat muka terkejut – Yasser Arafat pun terkejut! Dan katanya itu adalah muslihat Israel untuk mengenakan kepimpinannya.

Kedua, pengusiran penduduk Yahudi dari penempatan mereka di… ah, aku lupa kat mana! Tapi jumlahnya 8,000 orang yang terpaksa dipindahkan. “Yahudi tidak mengusir Yahudi lain…” jerit protestan bangsa bangsat itu.

Keluar saja Yahudi dari kawasan itu – yang dilakukan secara paksa oleh askar mereka sendiri, maka berpestalah penduduk Palestine yang kembali ke tanah itu yang terletak di daerah tepi laut.

Turutan macam dalam drama cerekarama lah pulak! Sial punya Zionis!

Kediaman dan pejabat Yasser Arafat di Ramallah dikepung dan hampir musnah disodok oleh jentera Yahudi. Ada saja alas an yang dikeluarkan bagi menghalalkan tindakan manusia jahanam ini. Amerika Syarikat dan Israel memilih Mahmood Abbas sebagai Presiden Palestine, kerana katanya Yasser bukanlah orang yang boleh mereka bawa berbincang! “Hapuskan dia, ini saja peluang terbaik kita untuk melakukannya…” itu kata Sharon kepada jeneral Mossad yang aku terlupa namanya pada satu perjumpaan tergempar susulan dari pengepungan ini. Ini saja yang mereka mahu, membunuh!

Sehinggalah Yasser Arafat jatuh sakit teruk dan dibawa ke hospital tentera di Perancis. Tak lama selepas itu pun maka wafatlah pemimpin Fatah yang satu ini. Maka bersuka rialah Zionis kerana mereka berpendapat bahawa selagi Arafat ada, tidak akan menjadi ‘perjanjian damai’ Asia Barat itu.

Begitu juga dengan pembunuhan seorang tua yang lumpuh dan buta dipagi hari ketika hampir masuk waktu subuh. Sheikh Ahmad Yassin – benar-benar kuat aura dan penangan pengaruhnya sampai terketar lutut Yahudi Zionis. Nak bunuh orang tua yang tak mampu jalan ini pun dihantarnya roket bertubi-tubi. Bersaksilah semua terhadap kebinatangan dan kepariaan makhluk yang tidak pernah kenal diri mereka sendiri ini.

Tapi, mereka lupa. Mereka tidak boleh lari dari hokum karma. Petunjuk kepada ini sudah pun terjadi kepada kepala besar mereka, Ariel Sharon. Dia jatuh sakit – pendarahan sereberum otak – haha, padan muka kau babi gemuk. Sampai hari ini tidak diketahui perkembangannya, koma tunggu nak mati.

Aku agak sekarang ini dia sedang bermesyuarat dengan tuhan yang dia yakini untuk meminta plan dan rancangan baru ke atas Palestine. Tunggulah mati kau dalam azam wahai si gemuk yang zalim!

Untuk kes di sana, tidak perlu perjanjian damai. Atau yang sebetulnya lakonanan untuk memeterai perjanjian seperti itu. Yahudi Zionis bangsa bangsat yang harus dihapuskan. Palestine, teruslah kamu menekan dan menyerang bangsa babi itu, tidak perlu tunduk kepada desakan luar. Kita yang diluar sempadan mereka tidak akan pernah merasai apa yang mereka rasai. Mohonlah doa ke atas Palestine, itu saja senjata kita. Hancurkan Israel, bunuh pemimpin-pemimpin mereka dan luputkan negara yang tidak akan pernah berdaulat itu dari dunia ini. Selamat Palestine!

Ahad - 25 Mac 2007

No comments: